عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 10 مهر 1400
بازدید : 306
نویسنده : mozhgan

محیط و جو آرام 

کودکان همیشه از محیط های جدید مخصوصا محیط های درمانی در آغاز هراس دارند. مخصوصا اگر دید مناسبی از اتفاقات پیش رو نداشته باشند. تا چند جلسه اول درمان های ارتودنسی برای کودکان میتواند خیلی ترسناک باشد. فکرش را بکنید که اگر محیط مطب شلوغ، پرسرو صدا و پر از آدم بزرگ ها باشد چه اتفاقات غیرقابل هضمی برای کودکان پیش می آید؟   اما مطب بهترین متخصص ارتودنسی کودکان باید همیشه یک فضای فوق العاده آرام، دوستانه (حتی الامکان کودکانه) باشد و بیشتر بیماران و مراجعانش نیز کودکان هم سن و سال باشند. اینگونه کودک اعتماد بیشتری به متخصص، مطب و طول درمانش خواهد کرد.

کادر دستیاران و کارکنان مطب

بهترین متخصص ارتودنسی کودکان علاوه بر اینکه باید یک مطب آرام و متناسب با نیاز کودکان داشته باشد، بلکه باید از دستیاران و کارکنان خوبی جهت برخورد با کودکان بهره ببرد. او باید کسانی را استخدام کند که به طور کامل رفتار با مراجعان مختلف از جمله کودکان را بلد باشند. اگر جایی دیدید که در یک مطب رفتار پرسنل و کارکنانش با کودکان مناسب است میتوانید با آرامش بهتری کودک خود را ارتودنسی کنید. اما چنین نباشد همواره تا پایان درمان احساس خوبی نسبت به مطب، کارکنان و متخصص ارتودنسی کودکان نخواهید داشت.

بیشتربخوانید...  دندانپزشکی بارداری

هزینه ارتودنسی کودکان

به طور کلی هزینه ارتودسی کودکان کمتر از ارتودنسی بزرگسالان است. هرچه زودتر مشکل بچه ها را تشخیص دهیم  درمان کنیم هزینه ها به همان نسبت کاهش پیدا میکنند. زیرا مشکلی که پشت گوش انداخته شود و برای مثال بتواند اکنون با 1 میلیون تومان برطرف کرد چند سال دیگر با 5 میلیون تومان هم برطرف نمیشود. بهترین متخصص ارتودنسی کودکان هم معمولا باید هزینه های معقولی درخواست کندو او هزینه را باید بر اساس شدت مشکل و پیش بینی درمان برآورد کند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی بدون سیم

دسترسی خوب به مطب

بهترین متخصص ارتودنسی کودکان ، مطبش را در بهترین موقعیت شهر قرار میدهد که دسترسی به آن بهتر و آسانتر باشد. چرا؟ واضح است زیرا کودکان کمی کم حوصله هستند و شکیبایی کمتری دارند. والدین باید بتوانند به راحتی و در کمترین زمان کودک را به مطب رسانده و او را به خانه برگردانند. فکرش را بکنید اگر دسترسی به مطب سخت باشد و ساعت ها نتوان هب آن دسترسی پیدا کرد، آن وقت کودک خاطرات جالبی از مراجعه به مطب به خاطر نخواهد آورد و چه بسا از درمان خسته شود. برای آشنایی با بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران می توانید به سایت دندانپزشکی ما مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com